1394-05-23 17:04
1574
0
18968
افسران مبارز جنگ نرم محکم و استوار گام برمی دارند؛

عطر لاله های سرخ حسینی در بوستان دانش بهزیستی + تصاویر

در فضای غبارآلود و تک ها و شبیخون های فرهنگی دشمن و نظام استکباری برای ربودن عقل و دین جوانان و به ویژه دانشجویان ایران اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی گلستان عملیات پاتک فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم را آغاز کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، مهمترین حرکت های فرهنگی انقلاب اسلامی در دانشگاه ها اتفاق افتاده و بزرگترین فعالیت های ضد فرهنگی و نظام براندازانه نیز در همین دانشگاه ها شکل می گیرد چرا که دانشگاه در جنگ نرم از اهداف اصلی دشمن و دانشجویان همواره پتانسیل فعالی برای آن ها محسوب می شوند.

زمانی که مقام معظم رهبری از مفهومی به نام جنگ نرم استفاده کردند، دانشجویان را افسران و اساتید را فرمانده هان مقابله با این جنگ نرم نامیدند. ایشان با لحنی هشدار دهنده فرمودند: دانشگاه باید به هوش باشد. دانشجوی مؤمن و مسلمان و دانشجویی که به کشورش علاقمند است و دانشجویی که به آینده نسل خودش دلبسته است، باید هوشیار باشد. بدانید این ها دارند طراحی می کنند.

مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی گلستان (واقع در علی آبادکتول) در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، عملیات پاتک فرهنگی به حملات ضد فرهنگی و جنگ نرم دشمن را با محوریت ولایت فقیه و شهدا در فضای این دانشگاه آغاز کرده است.

علیرضا طاهری زاده دکتری علوم سیاسی و رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی گلستان 

علیرضا طاهری زاده رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی گلستان درباره علت این اقدام فرهنگی خود گفت: باید بپذیریم در فضای غبارآلودی زندگی می کنیم که ریشه در جنگ نرم دارد، جنگی که مؤلفه های آن با جنگ سخت متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای جنگ سخت آشکارا با لباس رزم و اسلحه در مقابل می ایستد، اظهار کرد: در جنگ نرم موقعیت دشمن و سلاح و اسلحه آن به درستی قابل تشخیص نیست لذا این جنگ بسیار از جنگ سخت سنگین تر است.

طاهری زاده تصریح کرد: فردی که در جنگ سخت مورد اصابت گلوله دشمن قرار بگیرد شهید نام دارد، اما کشته ی جنگ نرم خسرالدنیا و الآخرت است.
این استاد دانشگاه مسیر ولایت را مسیر بصیرت دانست و با قرائت این بیت که"چون تو را نوح است پشتیبان، ز طوفان غم مخور" اذعان داشت: باید در مسیر جنگ نرم به سلاح بصیرت مجهز شد تا دشمن را، موقعیتش را و سلاح و هدفش را شناخت و نگذاشت طعمه شد. 

طاهری زاده با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال تخریب قلب و مغز انسان است، تاکید کرد: قلب جایگاه حب و بغض و مغز محل تعقل و تفکر است لذا باید مراقب حب و بغض ها و تفکرات خودمان باشیم.

وی ذهن و قلب جوانان را بکر و آسیب پذیرتر خواند و یادآور شد: اگر 2 مولفه حب و بغض و تفکر جوانان خودمان را با داشته های غنی انقلابی و اسلامی پرورش دهیم، آسیب نمی بینیم اما اگر این عرصه را برای جولان دشمن باز بگذاریم، قافیه را باخته و مغلوب جنگ نرم خواهیم شد.

طاهری زاده نوجوانان و جوانان کشورمان را جوانانی معنوی توصیف کرد و افزود: بچه های ما به یمن صاحب این مملکت، معنوی هستند و تنها ممکن است لایه نازکی از غبار روی قلب برخی از آن ها نشسته باشد که با معطوف کردن نگاهشان به آخرت می توان آن را زدود.

طاهرزاده ادامه داد: ابتدا باید برای جوان ما مقصد که آخرت است تفهیم شود و بداند که این دنیا محل گذر و امتحان است و سپس خوراک فکری را برای آنان مدیریت کرد مانند رژیم غذایی که ابتدا مقصد که وزن ایده آل باشد مشخص و بعد رژیم غذایی مدیریت شده و با برنامه تجویز می‌شود.

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که "یاد شهادت کمتر از شهادت نیست"، خاطر نشان کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا یکی از مهم ترین ابعاد اعتقادات مذهبی و فرهنگ دینی و خوراک مناسبی برای دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است چرا که جوان ما دنبال آرمان و قهرمان می گردد تا بتواند به کمک آن تمامی ابعاد آرزوهای خویش را پوشش دهد. شهدا قهرمانان هر 2 دنیا هستند لذا غنی ترین قهرمانان محسوب می شوند.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی گلستان با تاکید لزوم الگوسازی شهدا برای نوجوانان و جوانان در جامعه گفت: شهدا الگوی باکیفیتی هستند که باعث زنده ماندن و پویای جامعه می شوند و مانند واکسن از نفوذ هر نوع میکروب مهاجمی جلوگیری می کنند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.